e-podatelna
- Elektronická adresa elektronické podatelny: podatelna.magistrat@mag-ul.cz
Elektronická podatelna je určena pro příjem veškerých datových zpráv. - Adresa pro osobní a poštovní přijímání datových zpráv na technických nosičích:
Magistrát města Ústí nad Labem
Velká Hradební 8
401 00 Ústí nad Labem - Úřední hodiny podatelny:
Pondělí 8.00 – 17.00
Úterý 8.00 – 15.00
Středa 8.00 – 17.00
Čtvrtek 8.00 – 14.00
Pátek 8.00 – 13.00 - Magistrát města Ústí nad Labem neumožňuje doručování datových zpráv prostřednictvím technického zařízení v budově magistrátu.
- Pravidla potvrzování doručení datových zpráv:
Doručení datové zprávy se odesilateli potvrzuje, pokud je možné z přijaté datové zprávy zjistit elektronickou adresu odesilatele. Součástí zprávy o potvrzení je:
- zaručený elektronický podpis elektronické podatelny magistrátu
- datum a čas, kdy byla datová zpráva doručena
- identifikátor datové zprávy (dokumentu) přidělený elektronickou podatelnou. - Vzor datové zprávy:
Potvrzení doručení datové zprávy
Vaše emailová zpráva byla doručena elektronické podatelně Magistrátu města Ústí nad Labem a zaregistrována v ní pod identifikátorem EPxxxxxxxxxxxxx
Původní informace zprávy
Předmět:
Datum doručení: dd.mm.rrrr hh:mm:ss
Obsah zprávy: - Technické parametry přijímaných datových zpráv:
Datové zprávy jsou přijímány ve formátech: html, pdf, doc, jpg, rtf , případně dalších běžně používaných formátech datových zpráv. V případě pochybností vzneste dotaz na naši e-podatelnu, kde Vám naši pracovníci sdělí, zda je daný formát akceptovatelný. - Postup v případě zjištění škodlivého softwaru u přijaté datové zprávy:
Datová zpráva, u které byl zjištěn škodlivý software, není zpracovávána. Pokud z přijaté datové zprávy lze zjistit elektronickou adresu odesilatele, je na tuto adresu zasláno sdělení o zjištění škodlivého softwaru. - Vyřizování dotazů týkajících se provozu elektronické podatelny:
Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu podatelna.magistrat@mag-ul.cz případně na poštovní adresu magistrátu. - Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči MmÚ činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů, zejména náležitosti týkající se použití zaručeného elektronického podpisu:
- Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, tj. písemná žádost o informaci podle tohoto zákona, nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem.
- Podání podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
- musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb, nebo
- nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb; v takovém případě musí být do 5 dnů doplněno – viz výše.